@slaw300: poczytaj komentarze pod postami Fotosika na FB.
12.04.2020 11:23
@slaw300: to samo mialam w tamtym miesiacu a chyba w ogole ani jednego nie wrzucilam!! :))Wkur... jest to najbardziej ze oni nas lekcewaza nie odpisuja w ogole na zadne maile!! Ani na te mile ani na te ze skargami! To chyba dzieje sie po zaladowaniu konta bo moje tez w lutym samo sie przedluza bo pieniadze leza wczesniej wplacone. Nie wyglupiaj sie i nie denerwuj sie!! wracaj!!u mnie bylo tylko raz!! w dodatku otrzymalam maila ,zebym uwazala bo zaraz przekrocze !!:))))cos im sie pokrecilo!wrocilo juz do normy..
16.02.2020 21:52
Smutne to wszystko
13.04.2020 20:28
@lissa: a Ty lissa jestes tak kochana i mila ,zawsze masz odwage i wole mile slowo napisac w podobnych sytuacjach! to sie naprawde chwali!! widzisz tu jeszcze kogos? :(
12.04.2020 11:24
Zdrowych i mimo wszystko wesolych swiat i czekamy na twoje cudowne fotki!!!
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!
Zaloguj się
14.02.2020 16:11
Witam ...w miesiącu styczniu zostały zablokowane moje zdjęcia ponieważ wykorzystałem miesięczny limit transferu ..mam pakiet Lite i dotychczas nie było problemu….po zapłaceniu i załadowaniu konta zauważyłem ,że mój miesięczny limit transferu ciągle ubywa mimo,że nie publikuję zdjęć po prostu ubywa go cały czas ...Gdy nacisnąłem przycisk Automatyczne przedłużenie: Wyłączone ….wskoczył mi pakiet Premium…..Cztery razy pisałem z prośbą o wyjaśnienie przyczyny znikania miesięczny limit transferu i powrotu do pakietu Lite ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ..potraktowany zostałem jak powietrze...Tak jest stan na dzień dzisiejszy Aktualne wykorzystanie miesięcznego limitu transferu:59.03% (3.54 z 6.00 GB)
a wrzuciłem 10 zdjęć w tym miesiącu…
Czuję się oszukany a wręcz okradany przez Fotosik..W związku z tym zawieszam swoje konto na Fotosik bo nie widzę możliwości być częścią i utożsamiać się portalem Fotosik ..Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze ….Pozdrawiam