Witam. Właśnie nie można dokonać płatności. Nigdy nie musiałem ręcznie nic aktywować, ponieważ zakup odbywał się za pośrednictwem strony i dotpay. A to akurat nie działa. Na chwilę obecną strona funkcjonuje i wyświetla zdjęcia. Ale to zapewne do czasu upłynięcia terminu aktywnego abonamentu, którego nie jestem w stanie przecież przedłużyć. O problemie zresztą można poczytać na tzw. sub-forach tematycznych tu na fotosiku. (patrz przykładowo artykuł - czarter jachtu na stronie głównej fotosika).
W każdym razie dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Grzegorz
Dzień dobry.
Z góry przepraszam, że jako nieznajomy zagaduję pana w tej sprawie, ale piszę do pana, ponieważ pańskie zdjęcie wyświetla się jako relatywnie najnowsze na głównym forum portalu fotosik. A właśnie o ten portal mi chodzi, w kontekście użytkowników. Mam pytanie czy działają panu wszystkie funkcję fotosika? Pytam z naciskiem na tzw. płatności. Chciałem doładować saldo, nie dało się. Transakcja dotpay niemożliwa do realizacji. Chciałem przedłużyć abonament - też nie ma szans. Kończy mi się okres ważności konta, a jak widzę, portal nie reaguje na żadne moje zapytania. Tak jakby nikt nie obsługiwał klientów/użytkowników. Znajomy podpowiedział mi, że ma taki sam problem z fotosikiem już do listopada. I jestem ciekaw czy to jest globalny krach, który oznacza koniec działania strony, czy to coś bardzo dziwnego dotyka tylko wybrańców.
16.10.2022 15:03
Ciekawe kto tam mieszka.
16.10.2022 15:01
Tańce żurawi - piękny widok.
16.10.2022 15:00
Słodkie kociątko :)
26.02.2022 08:35
piękne storczyki
26.02.2022 08:35
ładna kolekcja
26.02.2022 08:34
super
26.02.2022 08:34
świetnie uchwycone
27.01.2022 15:20
Witam. Właśnie nie można dokonać płatności. Nigdy nie musiałem ręcznie nic aktywować, ponieważ zakup odbywał się za pośrednictwem strony i dotpay. A to akurat nie działa. Na chwilę obecną strona funkcjonuje i wyświetla zdjęcia. Ale to zapewne do czasu upłynięcia terminu aktywnego abonamentu, którego nie jestem w stanie przecież przedłużyć. O problemie zresztą można poczytać na tzw. sub-forach tematycznych tu na fotosiku. (patrz przykładowo artykuł - czarter jachtu na stronie głównej fotosika). W każdym razie dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Grzegorz
25.01.2022 22:30
Dzień dobry. Z góry przepraszam, że jako nieznajomy zagaduję pana w tej sprawie, ale piszę do pana, ponieważ pańskie zdjęcie wyświetla się jako relatywnie najnowsze na głównym forum portalu fotosik. A właśnie o ten portal mi chodzi, w kontekście użytkowników. Mam pytanie czy działają panu wszystkie funkcję fotosika? Pytam z naciskiem na tzw. płatności. Chciałem doładować saldo, nie dało się. Transakcja dotpay niemożliwa do realizacji. Chciałem przedłużyć abonament - też nie ma szans. Kończy mi się okres ważności konta, a jak widzę, portal nie reaguje na żadne moje zapytania. Tak jakby nikt nie obsługiwał klientów/użytkowników. Znajomy podpowiedział mi, że ma taki sam problem z fotosikiem już do listopada. I jestem ciekaw czy to jest globalny krach, który oznacza koniec działania strony, czy to coś bardzo dziwnego dotyka tylko wybrańców.
24.01.2022 13:15
Piękny!
18.01.2022 07:52
świetnie uchwycone
15.01.2022 15:00
Super zdjecia
30.12.2021 20:15
Ładnie Wam sypnęło :)
29.11.2021 08:00
Mam nadzieję, że to nie Ty :-)
29.11.2021 07:59
Super :-) Pozdrawiam
18.08.2021 10:41
Piękna tęcza !
17.08.2021 10:32
Sliczne foto!
17.08.2021 10:30
Cudny widok!
17.08.2021 10:29
Uroczy bukiecik:) bardzo ladne zdjecie!
17.08.2021 10:28
ciekawe