Najnowsze komentarze

  • wwwatujest

    20.11.2023, 17:06

    To chyba Łeba?

  • wwwatujest

    20.11.2023, 17:05

    Czas na śniadanie.

  • momafi

    15.11.2023, 12:09

    @lamika: Fotosik nie wywiazał się z umowy z dotpay, więc ich zablokowali. Tu nie ma zadej winy dotpay, jedyny winny to fotosik

  • jotce

    10.11.2023, 16:05

    dzięcioł - 8 piętro

  • gr_eg_or

    03.11.2023, 12:33

    Od 2 miesięcy codziennie zaglądam próbując opłacić konto. Ale nie jest to możliwe. Pośrednik finansowy zapewne nie jest tu niczemu winien. Sam portal ponosi odpowiedzialność. Mógłby się albo naprawić albo zamknąć. Bo to już jest mało śmieszne, że niby działa, ale jako użytkownik nie jestem w stanie nic zrobić. Najbardziej denerwują mnie te sponsorowane artykuły (porady). Widać doskonale datę utworzenia - że pisane co chwila. I tamto nikt nie blokuje, ale reszta do śmietnika. Kontakt z nimi - a właściwie to brak kontaktu, kolejny gwoźdź do trumny. Żenada!!!

  • bas22

    02.11.2023, 12:04

    Widać tylko część :) Jeszcze są 4 szt.

  • lamika

    31.10.2023, 11:29

    Dopiero dzisiaj zobaczyłam Twój komentarz z września. Okazuje się, że fotosik zaprzestał przesyłania info o dodanych komentarzach. Dziś zaczęłam przeszukiwać swój profil w celu znalezienia sposobu na zapłacenie abonamentu i trafiłam na komentarze pod moimi zdjęciami, o których nie miałam pojęcia. Z płatnością i kontaktem dokładnie tak jak u Ciebie. Dotpay został przejęty przez Przelewy24, ale oni odsyłają do klienta - czyli fotosika. Błędne koło. Jeśli udało Ci się jakoś jednak opłacić konto, to proszę o instrukcje. (napisane na priv - nie da się wysłać - czyżby fotosik już konał ?)

  • lidiaizabela

    18.10.2023, 13:46

    super

  • lidiaizabela

    18.10.2023, 13:45

    super

  • lidiaizabela

    18.10.2023, 13:40

    pięknie

  • lidiaizabela

    18.10.2023, 13:39

    super

  • lidiaizabela

    18.10.2023, 13:39

    ślicznie

  • gr_eg_or

    14.10.2023, 12:35

    Nie wiem co było kiedyś, ale mam konto od kilku lat. Prawie od początku wykupywałem abonament. W zeszłym roku pamiętam, że też były cyrki, żeby przedłużyć pakiet. Teraz jest to niemożliwe, bo Dotpay nie współpracuje z portalem. Czekam już miesiąc, ale wątpię żebym się doczekał. Dlaczego to wszystko szlag trafia - nie wiem? Pewnie chodzi o niezapłacone rozliczenia? Może o jakieś niedoprecyzowania prawne. Ale ogólnie wizytówka tej strony jest coraz gorsza. Żenada. A szkoda, bo to jeden z lepszych w Polsce portali. Tym bardziej, że płatny po przystępnych cenach.

  • jotce

    04.10.2023, 13:05

    Zgoda. Kiedyś była większa aktywność na tym portalu - ocena zdjęć, konkursy tematyczne itd. A teraz pojawiają się .... nie będę komentować.

  • przyrodnicze

    03.10.2023, 16:33

    @jotce: Dziękuję za odpowiedź. Portal fotosik został bez nadzoru. Problemy z płatnościami, publikowane treści pornograficzne, nie odpowiadają na zostawione info na kontakt. Nie jestem zainteresowana kontynuowaniem. Publikuje dla dzieci i obawiam się, że mogą natrafić na treści pornograficzne.

  • jotce

    28.09.2023, 12:33

    @przyrodnicze: zapłaciłem blikiem - ale pamiętam, że nie było to takie łatwe.

  • przyrodnicze

    27.09.2023, 23:07

    Klimatycznie. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.

  • przyrodnicze

    27.09.2023, 23:05

    Ładny kos. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.

  • przyrodnicze

    27.09.2023, 23:04

    Ciekawa chmura. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.

  • przyrodnicze

    27.09.2023, 23:03

    Ładne ziemowity. Mam jednak inną sprawę, Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.