Od 2 miesięcy codziennie zaglądam próbując opłacić konto. Ale nie jest to możliwe. Pośrednik finansowy zapewne nie jest tu niczemu winien. Sam portal ponosi odpowiedzialność. Mógłby się albo naprawić albo zamknąć. Bo to już jest mało śmieszne, że niby działa, ale jako użytkownik nie jestem w stanie nic zrobić. Najbardziej denerwują mnie te sponsorowane artykuły (porady). Widać doskonale datę utworzenia - że pisane co chwila. I tamto nikt nie blokuje, ale reszta do śmietnika. Kontakt z nimi - a właściwie to brak kontaktu, kolejny gwoźdź do trumny. Żenada!!!
Dopiero dzisiaj zobaczyłam Twój komentarz z września. Okazuje się, że fotosik zaprzestał przesyłania info o dodanych komentarzach. Dziś zaczęłam przeszukiwać swój profil w celu znalezienia sposobu na zapłacenie abonamentu i trafiłam na komentarze pod moimi zdjęciami, o których nie miałam pojęcia. Z płatnością i kontaktem dokładnie tak jak u Ciebie. Dotpay został przejęty przez Przelewy24, ale oni odsyłają do klienta - czyli fotosika. Błędne koło.
Jeśli udało Ci się jakoś jednak opłacić konto, to proszę o instrukcje.
(napisane na priv - nie da się wysłać - czyżby fotosik już konał ?)
Nie wiem co było kiedyś, ale mam konto od kilku lat. Prawie od początku wykupywałem abonament. W zeszłym roku pamiętam, że też były cyrki, żeby przedłużyć pakiet. Teraz jest to niemożliwe, bo Dotpay nie współpracuje z portalem. Czekam już miesiąc, ale wątpię żebym się doczekał. Dlaczego to wszystko szlag trafia - nie wiem? Pewnie chodzi o niezapłacone rozliczenia? Może o jakieś niedoprecyzowania prawne. Ale ogólnie wizytówka tej strony jest coraz gorsza. Żenada. A szkoda, bo to jeden z lepszych w Polsce portali. Tym bardziej, że płatny po przystępnych cenach.
@jotce: Dziękuję za odpowiedź. Portal fotosik został bez nadzoru. Problemy z płatnościami, publikowane treści pornograficzne, nie odpowiadają na zostawione info na kontakt. Nie jestem zainteresowana kontynuowaniem. Publikuje dla dzieci i obawiam się, że mogą natrafić na treści pornograficzne.
Klimatycznie. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.
Ładny kos. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.
Ciekawa chmura. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.
Ładne ziemowity. Mam jednak inną sprawę, Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.
Najnowsze komentarze
20.11.2023, 17:06
To chyba Łeba?
20.11.2023, 17:05
Czas na śniadanie.
15.11.2023, 12:09
@lamika: Fotosik nie wywiazał się z umowy z dotpay, więc ich zablokowali. Tu nie ma zadej winy dotpay, jedyny winny to fotosik
10.11.2023, 16:05
dzięcioł - 8 piętro
03.11.2023, 12:33
Od 2 miesięcy codziennie zaglądam próbując opłacić konto. Ale nie jest to możliwe. Pośrednik finansowy zapewne nie jest tu niczemu winien. Sam portal ponosi odpowiedzialność. Mógłby się albo naprawić albo zamknąć. Bo to już jest mało śmieszne, że niby działa, ale jako użytkownik nie jestem w stanie nic zrobić. Najbardziej denerwują mnie te sponsorowane artykuły (porady). Widać doskonale datę utworzenia - że pisane co chwila. I tamto nikt nie blokuje, ale reszta do śmietnika. Kontakt z nimi - a właściwie to brak kontaktu, kolejny gwoźdź do trumny. Żenada!!!
02.11.2023, 12:04
Widać tylko część :) Jeszcze są 4 szt.
31.10.2023, 11:29
Dopiero dzisiaj zobaczyłam Twój komentarz z września. Okazuje się, że fotosik zaprzestał przesyłania info o dodanych komentarzach. Dziś zaczęłam przeszukiwać swój profil w celu znalezienia sposobu na zapłacenie abonamentu i trafiłam na komentarze pod moimi zdjęciami, o których nie miałam pojęcia. Z płatnością i kontaktem dokładnie tak jak u Ciebie. Dotpay został przejęty przez Przelewy24, ale oni odsyłają do klienta - czyli fotosika. Błędne koło. Jeśli udało Ci się jakoś jednak opłacić konto, to proszę o instrukcje. (napisane na priv - nie da się wysłać - czyżby fotosik już konał ?)
18.10.2023, 13:46
super
18.10.2023, 13:45
super
18.10.2023, 13:40
pięknie
18.10.2023, 13:39
super
18.10.2023, 13:39
ślicznie
14.10.2023, 12:35
Nie wiem co było kiedyś, ale mam konto od kilku lat. Prawie od początku wykupywałem abonament. W zeszłym roku pamiętam, że też były cyrki, żeby przedłużyć pakiet. Teraz jest to niemożliwe, bo Dotpay nie współpracuje z portalem. Czekam już miesiąc, ale wątpię żebym się doczekał. Dlaczego to wszystko szlag trafia - nie wiem? Pewnie chodzi o niezapłacone rozliczenia? Może o jakieś niedoprecyzowania prawne. Ale ogólnie wizytówka tej strony jest coraz gorsza. Żenada. A szkoda, bo to jeden z lepszych w Polsce portali. Tym bardziej, że płatny po przystępnych cenach.
04.10.2023, 13:05
Zgoda. Kiedyś była większa aktywność na tym portalu - ocena zdjęć, konkursy tematyczne itd. A teraz pojawiają się .... nie będę komentować.
03.10.2023, 16:33
@jotce: Dziękuję za odpowiedź. Portal fotosik został bez nadzoru. Problemy z płatnościami, publikowane treści pornograficzne, nie odpowiadają na zostawione info na kontakt. Nie jestem zainteresowana kontynuowaniem. Publikuje dla dzieci i obawiam się, że mogą natrafić na treści pornograficzne.
28.09.2023, 12:33
@przyrodnicze: zapłaciłem blikiem - ale pamiętam, że nie było to takie łatwe.
27.09.2023, 23:07
Klimatycznie. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.
27.09.2023, 23:05
Ładny kos. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.
27.09.2023, 23:04
Ciekawa chmura. Mam jednak inną sprawę. Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.
27.09.2023, 23:03
Ładne ziemowity. Mam jednak inną sprawę, Czy z Twojego profilu można dokonać płatności za pakiety lub abonament? U mnie pokazuje się komunikat: "Szanowny Kliencie, w tym sklepie płatności Dotpay nie są dostępne. Wróć na stronę koszyka lub skontaktuj się ze Sprzedawcą." Fotosik nie reaguje na wiadomości wysyłane na kontakt.