Wykorzystanie odpowiednich narzędzi reklamowych jest bardzo ważne dla każdej firmy. Dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji pozwala między innymi druk wielkoformatowy. To nowoczesne rozwiązanie daje możliwość tworzenia imponujących i przemawiających do potencjalnej klienteli materiałów reklamowych. Dowiedz się, jakie są formy reklamy zewnętrznej lokalu i wybierz okleinę na witrynę swojego sklepu, która będzie jego doskonałą reklamą!
Wydruki wielkoformatowe jako efektywny sposób dotarcia do klienta
Druk wielkoformatowy to bardzo często wykorzystywane narzędzie marketingowe. Oklejanie witryn sklepowych daje dużo możliwości w zakresie tworzenia reklamy, która będzie skupiać potencjalnych klientów i nadawać niepowtarzalny charakter każdemu lokalowi. Nie jest przesadą stwierdzenie, że oklejanie witryn jest jedną z popularniejszych obecnie form reklamy wizualnej. Efektowne wydruki wielkoformatowe można podziwiać nie tylko na witrynach sklepowych, ale też na restauracjach, bankach, biurach i galeriach handlowych. Co więcej, jest to rodzaj reklamy, który wykorzystuje się także podczas eventów, wystaw i konferencji. Warto wziąć pod uwagę także to, że estetycznie oklejona witryna to świetna dekoracja wnętrza lub fasady budynku, która dodatkowo zapewnia więcej prywatności. Trzeba przy tym wszystkim podkreślić, że kluczem do sukcesu jest zamówienie wydruku w drukarni cieszącej się dobrą opinią. Takim miejscem jest na przykład drukarnia wielkoformatowa - sigmadruk.pl
Oklejenie witryny – wśród jakich form reklamy zewnętrznej lokalu można wybierać?
Reklama zewnętrzna lokalu może mieć różne rozmiary – od małych, kilkunastocentymetrowych naklejek zawierających jedynie logo firmy, aż po kilkumetrowe, które pokrywają całą witrynę. Witryny i przeszklenia mogą być oklejone różnymi materiałami, choć klienci najczęściej decydują się na folie. Jakie okleiny na witryny możesz zamówić w drukarni online SigmaDruk.pl?
Folia One Way Vision (OWV) – jest to perforowana folia o zastosowaniu zewnętrznym, idealna dla witryn sklepowych. Umożliwia oglądanie nadrukowanej grafiki obserwatorom z zewnątrz, ale osoby znajdujące się wewnątrz obiektu mogą oglądać otoczenie zewnętrzne przez lekko przyciemnioną szybę.
Folia polimeryczna – ta cienka folia wyróżnia się bardzo dobrą odpornością na warunki atmosferyczne. Może świetnie prezentować się nawet przez 7 lat lub dłużej, jeśli zastosuje się laminat ochronny. Folia nadaje się do zastosowania zarówno do wnętrz, jaki i na zewnątrz.
Folia monomeryczna – ten rodzaj folii zapewnia wysoką jakość wydruku i płynne przejścia kolorów. Wyróżnia się przy tym dobrą odpornością na wodę i promieniowanie UV. Pozwala na ok. 2-3-letnią ekspozycję prezentowanej treści, przy czym stosowana na zewnątrz szybciej się niszczy. Można zastosować dodatkową laminację.
Folia ploterowa – jest kolorowa folia samoprzylepna mono- lub polimeryczna, którą wykorzystuje się na ogół do wycinania liter i nieskomplikowanych projektów graficznych, jak logo czy nazwa. Folia polimeryczne nadaje się do stosowania na zewnątrz.
Folia piaskowana (mrożona, szron) – ten specjalny rodzaj folii mono- lub polimerycznej naśladuje fakturę piaskowanego lub mrożonego szkła. To daje efekt tzw. mlecznej szyby, ceniony ze względu na wysoką estetykę.
Wybór samej folii na witrynę to nie wszystko. Pamiętaj o tym, że profesjonalne oklejanie witryn sklepowych zapewnia Sigma Druk.
Artykuł sponsorowany
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!
Zaloguj się