Rozkręcasz własną markę? Sprawdź, do czego przyda Ci się grafik

własna marka Materiały prasowe

Jeżeli masz plany wypromowania własnej marki oraz przygotowania zupełnie nowego produktu, uwzględnij w nich współpracę z grafikiem. Zrealizuje każdy, nawet najśmielszy i najbardziej odjechany projekt, ubierając Twój produkt lub usługę w konkretną szatę graficzną. Sprawdź, do czego jeszcze przyda Ci się wsparcie ze strony grafika.

Wprowadzanie na rynek nowego produktu to proces rozłożony w czasie. Wymaga stworzenia koncepcji, dobrania odpowiedniej grupy docelowej, wyboru form promocji, określenia budżetu, wreszcie dopracowania szaty graficznej. Współpraca z profesjonalnym grafikiem, który wesprze Cię swoją wyobraźnią i umiejętnościami, jest na wagę złota. Zobacz, w jakich obszarach może odciążyć Cię doświadczony specjalista.

Po pierwsze: wsparcie w tworzeniu aukcji i ofert sprzedażowych

Graficy komputerowi, korzystając często ze zdjęć przygotowanych przez fotografa, opracowują na ich bazie materiały na aukcje internetowe, platformy typu marketplace oraz sklepy internetowe. W kategorii Fotografowie, usługi fotograficzne szybko znajdziesz specjalistę, który zajmie się pozostałymi pracami, między innymi wykona dla Ciebie profesjonalną sesję produktową.

Po drugie: stworzenie etykiety

Produkt musisz jakoś opakować. Ma to znaczenie nie tylko pod kątem marketingowym. Jest również wymagane z prawnego punktu widzenia (zwłaszcza w branży spożywczej). Z tyłu etykiety umieścisz skład produktu oraz datę jego przydatności do spożycia.

Po trzecie: przygotowanie materiałów promocyjnych

Grafik pomoże Ci zaprojektować materiały promocyjne – banery, ulotki, billboardy, roll upy czy katalogi. Te ostatnie, zarówno w wersji drukowanej, jak i tradycyjnej, będziesz mógł rozdystrybuować. Dzięki nim o Twoim produkcie dowiedzą się nowi odbiorcy – hurtowi, ale też detaliczni.

Po czwarte: obsługa social mediów

Bądź obecny tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci, czyli w mediach społecznościowych. Trudno dać się zapamiętać bez dysponowania odpowiednio sugestywną grafiką. Specjalista sprawnie obsługujący pakiet programów Adobe pomoże Ci przygotować przekonujące, atrakcyjne wpisy. Warto zainteresować się również formą promocji 3D w postaci krótkich materiałów wideo. Bardzo angażują odbiorców i przyciągają ich uwagę na dłużej aniżeli statyczne materiały. Wykonawcy, który z przyjemnością zrealizuje dla Ciebie zlecenie, szukaj pośród bazy grafików lub animatorów. Jeśli chcesz poznać cenniki usług (Zleca.pl dysponuje bogatą bazą rzetelnych wykonawców), znajdziesz je na portalu https://zleca.pl/cenniki.

Po piąte: wizualizacja produktu

Dobry grafik to specjalista, który zwizualizuje dla Ciebie produkt, zanim jeszcze powstanie on fizycznie i będzie dostępny w ogólnopolskiej dystrybucji. W ten sposób łatwiej będzie Ci podejść do pozostałych etapów wprowadzania produktu na rynek. Uprzednio stworzone wizualizacje przydadzą się też do opracowania materiałów promocyjnych w prasie i w Internecie.

Artykuł sponsorowany

 

Komentarze

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Zaloguj się